Mehmet Kale Profile Banner

Siyasetçi

Konya Cihanbeyli
Joined October 2013
Don't wanna be here? Send us removal request.
Explore trending content on Musk Viewer
3 years
Avrupa şampiyonuyuz! Finalde İspanya’yı 6-0 mağlup eden Ampute Milli Futbol Takımımızı tebrik ediyorum. Sizinle gurur duyuyoruz.
133
3 years
Cumhurbaşkanımız Sayın @RTErdogan : Yerli aşımız TURKOVAC’ı yakın zamanda milletimizle birlikte tüm insanlığın istifadesine sunacağımızı ifade etmek istiyorum.
101
5 years
KKTC Başbakanı Sn. Ersin Tatar’ı bugün güzel ilçemiz #Cihanbeyli ’de ağırladık. Hemşehrilerimizin yavru vatana duyduğu muhabbeti kendilerine ilettik. Ziyaretlerinden dolayı Sn. Tatar’a çok teşekkür ediyorum. @tcbestepe @RTErdogan @embersintatar @MevlutCavusoglu
5 years
Gönülden Teşekkürler Cihanbeyli... #Birli ğinBeraberliğinKalesi #G önlüGüzelCihanbeyli
3 years
AK Parti Konya Milletvekilimiz Sayın Orhan Erdem, Cumhurbaşkanı Başdanışmanımız Sayın Mustafa Akış ve 21, 22, 23. Dönem Konya Milletvekilimiz Sayın Özkan Öksüz'ün belediyemizi ziyaretlerinden dolayı büyük mutluluk yaşadık. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
2 years
Geleneksel El Sanatları ve Tuz Festivali’ni Gala Gecesi ile taçlandırıyoruz. Birliğin, beraberliğin ve kardeşliğin şehri #Cihanbeyli ’de binlerce hemşehrimiz ile kucaklaştık. Sanatçılarımıza ve tüm vatandaşlarıma şükranlarımı sunuyorum. #TuzunBa şkentindeFestival
5 years
Bugün mazbatamızı alarak ‘Haydi Bismillah’ diyerek yeni döneme başladık. Allah mahcup etmesin... Rabbim yar ve yardımcımız olsun...
5 years
İçişleri Bakanımız Sn. @suleymansoylu ’yu Cumhurbaşkanı Başdanışmanımız Sn. @AyseTurkmenogl ile birlikte ziyaret ettik. İlçemize yaptırılacak yeni kaymakamlık binası ile ilgili verimli bir görüşme gerçekleştirdiğimiz Sayın Bakanımız, tüm hemşehrilerimize selamlarını gönderdi.
5 years
Cumhurbaşkanı Başdanışmanımız Sayın @AyseTurkmenogl ile Necmettin Erbakan Üniversitesi Rektörümüz Sayın Prof.Dr. @CemZorlu hayırlı olsun ziyaretinde bulundular. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
6 years
Konya Milletvekilimiz @gulaysamanci42 , Cumhurbaşkanı Başdanışmanımız @AyseTurkmenogl , Keban Belediye Başkanımız @FethiyeAtli ve Halil Ürün Bey ile birlikte Sağlık Bakanlığı Bakan Yardımcımız, Hemşehrimiz Sayın Muhammet Güven'i makamında ziyaret ettik
3 years
Sağlık Bakanımız Sayın Dr. Fahrettin Koca'yı İlçe Kaymakamımız Sayın Remzi Demir ile makamında ziyaret ederek, #Cihanbeyli projeleri üzerine çok verimli bir görüşme gerçekleştirdik. @drfahrettinkoca @DmrRemzi
6 years
AK Parti Konya Milletvekilimiz Sayın @gulaysamanci42 ile TBMM’deki makamında buluştuk. Sayın vekilimize hemşehrilerimiz adına görevinde başarılar dileyerek, hizmetlerinden dolayı teşekkür ettik.
4 years
Şehrimizin gururu Sağlık Bakanımız Sn @drfahrettinkoca ’yı Cumhurbaşkanı Başdanışmanımız Sn @AyseTurkmenogl , Milletvekillerimiz Sn @gulaysamanci42 ve Sn @oerdem42 ve ilçe başkanımız Mustafa Akoğlu ile ziyaret ederek, Cihanbeyli projeleri üzerine verimli bir görüşme gerçekleştirdik
4 months
Aklım fikrim Cihanbeyli! #T ürkiyeYüzyılı #Cihanbeyli
1 year
AK Parti #Konya Milletvekili Adayımız Sayın Mehmet Baykan ile ilçemizde hemşehrilerimizle buluştuk. Esnafımızı ziyaret ederek vatandaşlarımızla kucaklaştık. Yaşasın Türkiye Yüzyılı! #Do ğrusuAKParti #Cihanbeyli @mehbaykan
5 years
Selçuk Üniversitesi Rektörü Prof.Dr. Mustafa Şahin'i makamında ziyaret ederek, Cihanbeyli Meslek Yüksekokulu'na tarım ve hayvancılık noktasında yeni bölümlerin açılması için istişarelerde bulunduk. @sahinmu
Durmak yok yola devam! #TevazuSamimiyetGayret #ÖnceMilletÖnceMemleket
Bizi beyaz berekete kavuşturan Rabbimize şükürler olsun! #Cihanbeyli #Konya
5 years
Cumhurbaşkanı Başdanışmanlarımız Sayın @AyseTurkmenogl ve Sayın @mustafaakis ile Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde bir araya gelerek, ilçemize yaptırılacak Kültür Han ve Yeni Adliye Sarayı üzerine istişarelerde bulunduk. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
6 years
Konya Milletvekilimiz @gulaysamanci42 ve Cumhurbaşkanlığı Hukuk Politikaları Kurulu Üyesi @AyseTurkmenogl ile birlikte Kültür ve Turizm Bakan Yardımcımız Nadir Alpaslan’ı ziyaret ederek, Kültür Han projemizin ayrıntılarını konuştuk. Kendilerine teşekkür ediyorum.
2 years
#Cihanbeyli ile ilgili güzel bir gelişmeyi hemşehrilerime duyuruyorum. Konya Şeker Fabrikası'nın inşallah kısa bir süre içerisinde ilçemiz sınırları içerisine taşınmasıyla ilgili çalışmalar başladı.
3 years
Kuşça Mahallemizdeki peribacalarının turizme kazandırılması için çalışmalarımızı yoğunlaştırarak önemli bir proje için düğmeye bastık. İlçemizi her alanda olduğu gibi turizmde de inşallah hak ettiği noktaya getireceğiz.
6 years
Konya Milletvekilimiz Sayın @leylasahinusta ’yı bugün ilçemizde ağırladık. Yapımı tamamlanan Gençlik Merkezimiz ile 15 Temmuz Şehitler, Hanımeli ve Trafik Eğitim Parklarında incelemelerde bulunduk. İlçemize gösterdiği ilgi ve ziyaretlerinden dolayı kendisine teşekkür ederim.
5 years
Çevre ve Şehircilik Bakanımız Sayın Murat Kurum'u, AK Parti Konya Milletvekilimiz Sayın Gülay Samancı ile birlikte ziyaret ettik... @murat_kurum @gulaysamanci42
3 years
Milli Eğitim Bakanımız Sayın @ziyaselcuk ile makamında görüşerek, ilçemizde eğitim alanında yapılan yatırımlar ile çalışmaları değerlendirdik. Ziyaretimizden bir de müjdeli haberle döndük. İnşallah Cihanbeyli'ye 24 derslikli yeni bir okul kazandırılacak.
6 years
Sağlık Bakanlığı, Bakan Yardımcılığına atanan hemşehrimiz, değerli bilim adamı Prof.Dr. Muhammet Güven’e yeni görevinde başarılar diliyorum.
3 years
📍Cihanbeyli Yeni Adalet Sarayı Az kaldı…
3 years
Konyamızın öz evladı, Çevre ve Şehircilik Bakanımız Sayın @murat_kurum sadece Konya’nın değil, ülkemizin gururudur. Tüm Konya'da olduğu gibi ilçemiz Cihanbeyli’de de hayalleri sayın bakanımızın desteğiyle gerçeğe dönüştürüyoruz. Teşekkürler Sayın Bakanım. İyi ki varsınız.
3 years
Dün de bugün de yarın da... #Erdo ğanınYanındayız
5 years
Bugün ilçemiz anlamlı bir buluşmaya daha sahne oldu. Yerel seçimler sonrası düzenlediğimiz yemek programımız binlerce hemşehrimizin katılımıyla gerçekleştirildi.
5 years
Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanımız Sn. Naci Ağbal'ı, Cumhurbaşkanı Başdanışmanımız Sn. Ayşe Türkmenoğlu ile birlikte ziyaret ettik. İlçemiz yatırımlarını görüştüğümüz Sayın Ağbal'a destekleri ve ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum. @naci_agbal @AyseTurkmenogl
3 years
Bugün önemli misafirlerimiz vardı. KKTC-Türkiye Parlamentolararası Dostluk Grubu Başkanı Sayın İzlem Gürçağ Altuğra ve beraberindeki heyeti, Türkiye-KKTC Parlamentolar Arası Dostluk Grubu Başkanı ve Konya Milletvekilimiz Sayın Orhan Erdem ile Cihanbeyli'de ağırladık. @oerdem42
3 years
Belediyemizdeki pazar günü mesaimizde ilçemizdeki eğitim çalışmalarını masaya yatırdık. Konya İl Milli Eğitim Müdürü Sayın @SeyitAliBuyuk ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Sayın @MehmetSaritas42 ile verimli bir değerlendirme yaptık.
5 years
AK Parti Konya Milletvekilimiz Sayın Orhan Erdem, İl Başkanımız Sayın Hasan Angı, Akşehir Belediye Başkanımız Sayın Salih Akkaya ve il yönetim kurulu üyelerimize ziyaretleri ve hayırlı olsun dilekleri için çok teşekkür ediyorum. @oerdem42 @HasanAngiHA @AkkayaSalih @aktanitimkonya
3 years
Konya Caddesi yapacağımız çalışmalarla bambaşka bir görünüme kavuşacak. Caddedeki altyapıyı (kanalizasyon, su, doğal gaz, yağmur suyu, telekomünikasyon, elektrik) tamamen elden geçiriyoruz. Tüm bunlar tamamlandığında Konya Caddesi örnek bir 'prestij cadde' olacak. #Cihanbeyli
5 years
Bu vesileyle ilgi ve alakalarından dolayı EPDK Başkanımız Sayın Mustafa Yılmaz ile Konya Milletvekillerimiz Sayın @gulaysamanci42 ve @oerdem42 ’e ve Cumhurbaşkanlığı Başdanışmanımız Sayın @AyseTurkmenogl ’na çok teşekkür ediyorum. İlçemiz için çalışmaya, üretmeye devam inşallah...
5 years
Çevre ve Şehircilik Bakanımız Sn. @murat_kurum ’u makamında ziyaret ederek, hemşehrilerimizin selamını ilettik. Cihanbeyli yatırımlarını konuştuğumuz sayın bakanımıza ilçemize gösterdiği ilgi dolayısıyla çok teşekkür ediyorum. Kendileri bütün hemşehrilerimize selamlarını gönderdi.
2 years
Bir taraftan Sağlık Bakanımız Sn @drfahrettinkoca ’nın büyük gayretleriyle ilçemizin içme suyu sorununun çözümü için dev bir adım atarken,diğer yandan Çevre,Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanımız Sn @murat_kurum ’un desteğiyle tarihi meydan projemizi adım adım hayata geçiriyoruz
2 years
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakan Yardımcımız Sayın Faruk Özçelik’e başta meydan projemiz olmak üzere belediyemizin tüm çalışmaları hakkında bilgi verdik. Ziyaretlerinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum. @farukozcelikgsb
5 years
İlçemize kazandırdığımız hizmetlerde büyük emekleri olan AK Parti Konya Milletvekilimiz Sn. @oerdem42 ile Cumhurbaşkanı Başdanışmanımız Sn. @mustafaakis gönlü güzel hemşehrilerimizle kucaklaştı. Bizleri bağırlarına basan kıymetli vatandaşlarıma çok teşekkür ediyorum. #Benim Şehrim
1 year
#Cihanbeyli ’de muazzam bir dayanışma örneği sergiliyoruz. Belediyemizin öncülüğünde yapılan çalışmayla depremzede kardeşlerimiz için ilçemizde 500’den fazla küçükbaş hayvan toplandı. @murat_kurum @BY @mehmetozhaseki @23YANILMAZ @FatmaSahin @gantepvaliligi @GaziantepBeld
4 years
Kamu Başdenetçimiz Sn. Şeref Malkoç, Cihanbeylili gençlerimizle bir araya geldi. ‘Gençler Tarihiyle Buluşuyor’ konferansında verdiği kıymetli bilgiler ve gençlerimize altın öğütlerinden dolayı Sn. Malçok’a çok teşekkür ediyorum.
6 years
Cumhurbaşkanı Başdanışmanımız Sayın @AyseTurkmenogl ile birlikte Adalet Bakanımız Sayın @abdulhamitgul ‘ü ziyaret ettik. Kendilerinden ilçemize yeni Adalet Sarayı’nın en kısa sürede yapılacağının müjdesini aldık. Sayın Bakanımıza ve Sayın Başdanışmanımıza çok teşekkür ederim.
4 years
📍 Ayşe Türkmenoğlu Hanımeli Anıt Parkı Nasıldı? / Nasıl oldu?
3 years
Eğitim alanında ilerleyişini sürdüren #Cihanbeyli 'mizde çok güzel bir gelişme daha yaşandı. ÖSYM tarafından Sınav Koordinatörlüğü kurulan ilçemiz artık sınav merkezi oldu. Bu yıldan itibaren YKS Cihanbeyli'de de yapılacak. Tüm hemşehrilerime hayırlı olmasını temenni ediyorum.
📍Cihanbeyli Yeni Adalet Sarayı
5 years
Bugün Konya Milletvekillerimiz Sayın @gulaysamanci42 ile Sayın @oerdem42 ve Cumhurbaşkanlığı Başdanışmanımız Sayın @AyseTurkmenogl ile birlikte EPDK Başkanımız Sayın Mustafa Yılmaz’ı ziyaret ederek konuyla ilgili verimli bir toplantı gerçekleştirdik.
5 years
Adalet Bakanımız Sayın @abdulhamitgul 'ü ziyaret ederek, yeni Adalet Sarayı başta olmak üzere ilçemizin tüm yatırımlarıyla ilgili verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Hemşehrilerimize selamlarını gönderen Sayın Bakanımıza, ilgi ve desteklerinden dolayı şükranlarımı sunuyorum.
3 years
Siirt Veyselkarani Belediye Başkanı Sayın Murat Akgün ile Kayabağlar Belediye Başkanı Sayın Salim Seven’i belediyemizde ağırladık. Nazik ziyaretlerinden dolayı kendilerine çok teşekkür ediyorum. @m_akgun56
Bereketli bir kış yaşıyoruz. Rabbimize hamdolsun. ❄️
2 years
Milli Eğitim Bakanlığımızın “Kütüphanesiz Okul Kalmayacak” projesine belediye olarak tam destek veriyoruz. Okullarımıza dağıtılmak üzere yeni aldığımız 1.000 kitabı Milli Eğitim Müdürümüz @MehmetSaritas42 ’a teslim ettik.
4 years
AK Parti Konya Milletvekilimiz Sn. @oerdem42 ’in Cihanbeyli'ye ziyaretlerinden dolayı büyük mutluluk duyduk. İlçemizin ardından 7 vatandaşımızın vefatıyla sonuçlanan kaza nedeniyle Yunak'a hareket eden vekilimize ziyaretleri ve şehrimize katkılarından dolayı çok teşekkür ediyorum
3 years
Ak Parti Cihanbeyli Gençlik Kolları Başkanı Kazım Can Erkek ile yönetimindeki genç kardeşlerime ziyaretlerinden dolayı teşekkür ediyorum.
3 years
Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) bu yıl ilk kez ilçemizde de yapıldı. Gençlerimiz sınav için başka merkezlere gitmek zorunda kalmadı. Çünkü artık #Cihanbeyli de bir sınav merkezi...
6 years
AK Parti Genel Merkez Teşkilat Başkan Yardımcımız, İstanbul Milletvekilimiz Sayın @HARUNKARACA1 ‘yı makamlarında ziyaret ederek, yaptığımız çalışmalar hakkında bilgi verdik. Kendilerine teşekkür ediyorum.
2 years
Sert kış koşulları nedeniyle yolda kalan vatandaşlarımıza ekiplerimiz tarafından #Cihanbeyli Otogarında sıcak çorba ikramında bulunuldu.
5 years
AK Parti Konya İl Başkanlığımız tarafından düzenlenen Büyükşehir Belediye Başkan Adayı tanıtım toplantısına katıldık. Rabbim Uğur İbrahim Altay Başkanımızın yar ve yardımcısı olsun, hayırlı, güzel hizmetler yapmasını nasip etsin. @leylasahinusta @u_ibrahim_altay @HasanAngiHA
2 years
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Genel Başkan Yardımcısı ve Konya Milletvekili Sayın @MKalayci42 başkanlığındaki heyeti ilçemizde ağırladık…
4 years
Güzel ilçeme bir müjde daha veriyorum. #Cihanbeyli 'ye Büyükşehir Belediyemiz ile birlikte modern bir otogar kazandıracağız. Açılış için 2021 yılını hedefliyoruz. Hayırlı olsun.
5 years
Cumhurbaşkanı Başdanışmanımız Sayın @AyseTurkmenogl ilçemizde gönlü güzel hemşehrilerimizle buluşuyor.
6 years
Konya’daki programlarının ardından #Cihanbeyli ’mizi ziyaret eden Dışişleri Bakanımız Sayın @MevlutCavusoglu ’nu ilçemizde görmenin büyük mutluluğunu yaşadık. Sayın bakanımıza teşriflerinden ve ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.
4 years
#Cihanbeyli , dönemimizde adeta yeniden inşa ediliyor. İlçemize önemli bir eser daha kazandırıyoruz. Yeni hükümet binamızın yapımına kısa süre içerisinde başlanacak.
3 years
Yetim gülerse dünya güler! Yıllar önce Cihanbeyli'de başlattığımız ve her yıl düzenlediğimiz programlarla yetim çocuklarımıza mektup yazarak "Baban hayatta olsaydı kendisinden ne isterdin" diye sormuş ve aldığımız cevapların ışığında tüm istekleri yerine getirmiştik.
#Cihanbeyli Göleti’ni suyla buluşturuyoruz. 👇
5 years
Bizleri bir bayrama daha kavuşturan Rabbime şükrediyorum. Başta Cihanbeylili hemşehrilerim olmak üzere tüm dünya Müslümanlarının Mübarek Kurban Bayramını en içten dileklerimle kutluyor, bayram coşkusunun gönüllerden hiçbir zaman eksik olmamasını diliyorum.
3 years
Ağabeyli'de Hoyukkuyu-Tosunlar arasındaki yolun bakım ve onarım çalışmalarını başlattık. İnşallah en kısa sürede tamamlayacağız.
5 years
İftar soframızı şenlendiren çocuklarımıza ve gençlerimize çok teşekkür ediyorum.
6 years
Cumhurbaşkanlığı Hukuk Politikaları Kurulu Üyeliğine atanan Sayın @AyseTurkmenogl ’na hayırlı olsun ziyaretinde bulunarak, hemşehrilerimizin selamını ilettik. Rabbim hayırlı hizmetler yapmasını nasip etsin.
4 years
Sokağa çıkma yasağının olduğu günde buraya güzel şehrimiz #Cihanbeyli ’nin birkaç fotoğrafını bırakalım...
3 years
İlçemizde hamdolsun kar yağışı etkili oldu. Bu yağışlar her bakımdan bereket getirecektir. Belediye ekiplerimiz de geceden buyana yollarımızı açık tutmak için çalışmaktadır. Rabbim'den tüm çalışanlarımıza kolaylıklar diliyorum.
6 years
Cumhurbaşkanı Başdanışmanımız Sayın @AyseTurkmenogl ile kendisinin ismini verdiğimiz Hanımeli Anıt Parkta incelemelerde bulunduk. Burada işletme sahibi hanım kardeşlerimiz ve alışveriş yapan vatandaşlarımızla sohbet ettik. İlçemiz çok güzel bir esere daha kavuştu.
1 year
Cumhurbaşkanı Yardımcımız Sayın @fuatoktay ’ı makamında ziyaret ederek çalışmalarımız hakkında bilgi verdik. Sayın Oktay’ın tüm Cihanbeyliler’e selamı var. İnşallah kendisini en kısa sürede ilçemizde ağırlayacağız.
Bizi bereketle buluşturan Rabbimize Hamdolsun… #KarBerekettir
3 years
Cihanbeyli’ye muhteşem bir eser daha kazandırıyoruz. Yapalı, Günyüzü ve Taşpınarlı hemşehrilerimin istifadesine sunulacak yüzme havuzunun yapım çalışmaları hızla devam ediyor.
4 years
Bayramda ilçemize bir müjde daha vermek istiyorum. Biliyorsunuz Yeni Adalet Sarayı ve Hükümet Binası ile ilgili gelişmeleri içeren müjdeleri Ramazan’ın son haftasında vermiştim. Her iki binanın da tamamlanmasının ardından hayalimiz olan yeni meydan projemizi hayata geçireceğiz.
4 years
📍Göktepe Prestij Cadde Cihanbeyli’ye olan sevdamızı işimize yansıtıyoruz.
5 years
Cumhurbaşkanlığı Başdanışmanımız Sayın @AyseTurkmenogl Seçim Koordinasyon Merkezimizi ziyaret ederek, teşkilatımız ve vatandaşlarımızla buluştu. Kendisine çok teşekkür ediyorum. #Memleket İşiGönülİşi
2 years
Gençlik ve Spor Bakanımız Sayın @kasapoglu ’nu Cumhurbaşkanı Başdanışmanımız Sayın @AyseTurkmenogl ile birlikte ziyaret ettik. Projelerimizin tam destekçisi olan Sayın Bakanımıza ilgisi ve ilçemize duyduğu derin muhabbet dolayısıyla çok teşekkür ediyorum.
3 years
Taşpınar Kavaklı’da Mahalle Parkı ve Sosyal Tesis yapım çalışmalarımız sürüyor. #Cihanbeyli
6 years
Başta Cihanbeylili hemşehrilerim olmak üzere, Konyalı kardeşlerimin, yüce milletimizin ve tüm İslam Âleminin Ramazan Bayramını tebrik ederim. Rabbimden herkese sağlık, mutluluk ve afiyet dilerim. #VakitBirlikVakti #VakitBayramVakti #RamazanBayram ı #Hay ırlıBayramlar
5 years
Programımıza katılımlarından dolayı Konya Milletvekilimiz Sn. @gulaysamanci42 , Cumhurbaşkanı Başdanışmanımız Sn. @AyseTurkmenogl , İl Başkan Yardımcımız Sn. @kavrukN , İl Kadın Kolları Başkanımız Sayın @esra_dogannn ve İl Yön. Kur. Üyemiz Sn. @tevfiktgl ’na çok teşekkür ediyorum.
3 years
Cihanbeyli’yi geleceğe hazırlıyoruz. Yeni hükümet konağının yapılması çalışmalarında süreç hızlandı. Böylece hayalimizdeki muhteşem meydan projesine bir adım daha yaklaşacağız.
Cihanbeyli Yeni Adalet Sarayı inşaatında son durum 👇
2 years
Belediyemizi ziyaret eden Cumhurbaşkanı Başdanışmanımız Sayın @AyseTurkmenogl ’na yeni meydan projemizle ilgili bilgi verdik. İlgi ve desteklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.
2 years
Kar bereketiyle bir kez daha buluşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Belediye ekiplerimiz yolları açık tutmak için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bu yağışların tarımsal üretimimiz için önemi çok büyük. Hamdolsun.
1 year
Ruken Güdücü Diş Hekimi olmak için Adıyaman’da öğrenim görüyordu. Cihanbeyli Günyüzülü genç kardeşimizi depremde kaybettik. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Rabbim yakınlarına sabır versin. Başımız sağ olsun.
5 years
Belediye olarak 2014 yılında başlattığımız ‘Hoşgeldin Bebek’ uygulamasını sürdürüyoruz. Bebeği olan ailelerimizin mutluluğunu paylaşarak onlara hediyelerimizi sunuyoruz. Rabbimden tüm yavrularımıza sağlıklı, hayırlı, uzun ömürler diliyorum.
2 years
Örnek bir proje olacak! İlçemizdeki sahipsiz hayvanların bakım ve rehabilitasyonları için büyük önem taşıyan Hayvan Barınağı'nın yapım çalışmaları devam ediyor. #Cihanbeyli
3 years
Cihanbeyli'yi modern yollarla donatıyoruz. Şimdi sıra Konya Caddesine geldi. Prestij cadde çalışmalarını başlattık. Bu aynı zamanda hayalimizdeki ilçe meydanı projesinin de ilk adımıdır. Hayırlı olsun.
5 years
İLÇEMİZE HAYIRLI OLSUN Vatandaşlarıma müjdeli bir haber vermek istiyorum. İlçemize doğalgazın gelmesi için kararlılıkla yürüttüğümüz çalışmalarda artık son aşamaya geldik.
4 years
Gönlü güzel #Cihanbeyli ’den en derin muhabbetlerimizle sizlere ve tüm Konyalı hemşehrilerimize selam olsun Sayın Başkanım...
@u_ibrahim_altay
Uğur İbrahim Altay
#Cihanbeyli ilçemize selamlarımla;
159
2 years
Cihanbeyli’mize eğitimde yeni müjde! İlçemize Bilim ve Sanat Merkezi (BİLSEM) kurulması için bir süredir çalışma yürütüyorduk. Konuyla ilgili müjdeyi Milli Eğitim Bakanımız Sayın Mahmut Özer, bugünkü Konya ziyaretlerinde verdi.
2 years
Konya Milletvekilimiz Sn @gulaysamanci42 ile EPDK Başkanı Sn Mustafa Yılmaz’ı ziyaret ederek ilçemizdeki doğal gaz yatırımlarıyla ilgili istişarelerde bulunduk. Doğal gaz ilçemize inşallah boru hattı ile getirilecek ve merkezdeki yatırımlar en kısa sürede tamamlanacak.
5 years
#Cihanbeyli ilçe merkezindeki göletimizin eski günlerine kavuşması için yoğun gayretlerimiz devam ediyor. Girişimlerimiz sonucu, Devlet Su İşleri (DSİ) gölete su getirilmesi hususunda ihale çalışmalarını hızlandırdı.
4 years
İlçemize kazandıracağımız yarı olimpik yüzme havuzunun da içinde bulunduğu spor kompleksi için çalışmalara başladık. #Cihanbeyli çok güzel bir esere daha kavuşacak. Hayırlı olsun.
3 years
Cihanbeyli’nin yeni Adalet Sarayı hızla yükseliyor. İnşallah çalışmalar kısa sürede tamamlanacak. İlçemize hayırlı olsun.
3 years
İlçemizde kanayan bir yarayı daha kapatarak 35 yıldır süren ve yaklaşık 1.700 tapuyu kapsayan sorunu çözüme kavuşturduk. Tapular inşallah bayramdan sonra törenle hak sahiplerine teslim edilecek.
5 years
Sağlık Bakanlığı nezdindeki girişimlerimiz sonucu ilçemize Kardiyoloji, Nöroloji ve Kadın Hastalıkları-Doğum alanlarında doktor atamaları yapıldı. Uzman doktorlarımız kısa süre içerisinde Cihanbeyli Devlet Hastanemizde görevlerine başlayacak.